25 Náhodných Otázek

22.09.2015 19:36

Čau lidi, tady Mad (kdo jinej taky, že jo),

rozhodla jsem se, že když už si čtete tenhle blog, možná by nebylo od věci vědět i něco málo o tom, kdo všechny tyhle žvásty píše. Na netu jsem narazila na tenhle tag a přišel mi docela zajímavej, minimálně jako taková ubohá seznamovačka poslouží - aspoň myslím.

No nic, dost bylo řečí. Takže - alespoň za mě - allons-y!

 

1. Máš nějaké domácí mazlíčky?

Mám vysavač.

2. Řekni 3 věci, které jsou fyzicky blízko tebe?

Okno, triko, šroubovák.

3. Jaké je teď počasí?

Tma, místy rozsvícený žárovky.

4. Umíš řídit? Jestli ano, nabourala jsi někdy?

Řídím od svých čtyř let - autíčka v Globusu. A bouračka? Možná tak s mrazícím pultem.

5. V kolik hodin jsi dnes vstávala?

Něco kolem sedmi.

6. Kdy jsi se naposledy sprchovala?

Za deset minut.

7. Co byl poslední film, který jsi viděla?

Volejte věštce.

(A mezi náma, je to film. Má to přes dvě hodiny a co se žánru týče: drama, komedie)

8. Co říká tvoje poslední zpráva?

"okamzite slez z toho stromu a pojd mi pomoct otrhat tresne!"

9. Co je tvůj vyzváněcí tón?

Znělka z Doctora Who.

10. Byla jsi někdy v zahraničí?

Oh yes!

11. Máš ráda sushi?

Nikdy jsem nezkoušela - a ani zkusit nechci.

12. Kde nakupuješ potraviny?

Tak jako normálně, na e-shopech... akorát by mě teda zajímalo, kdy se vynaleznou měkký rohlíky.

13. Už sis někdy vzala prášky na spaní?

No nevím. Kdysi jsem si nějakej prášek vzala, ale hrozně rychle jsem po něm usnula, tak nemůžu říct, jaký to mělo účinky.

14. Kolik máš sourozenců?

Biologicky jednoho.

15. Máš stolní počítač nebo notebook?

Stolní notebook.

16. Jak stará budeš o tvých dalších narozeninách?

Přesně 667 let.

17. Nosíš kontaktní čočky nebo brýle?

Maximálně tak ty 3D v kině.

18. Barvíš si vlasy?

Jo, často... zvýrazňovačem.

19. Řekni něco, co plánuješ dnes udělat?

Dopsat tenhle tag.

20. Kdy jsi naposledy brečela?

Včera. Ježíšek prej neexistuje nebo co...

21. Tvoje oblíbená pizza?

Normál, šunka-sýr.

22. Co máš radši - hamburgery nebo cheesburgery?

Hranolky.

23. Už jsi někdy byla vzhůru celou noc?

Jako čtyřletá. Akorát jsem si mezi "celonočním vzhůru" dělala dvouhodinový pauzy na spánek.

24. Jaká je tvá barva očí?

Modrá.

25. Vidíš rozdíl mezi CocaColou a Pepsi?

Černá žíravina jak černá žíravina...

 

Nezatagoval mě nikdo (ale jsme ve svobodný zemi, ne?), ale já taguju vás, co to čtete ;) Napište mi svoje odpovědi na tyto otázky do komentářů, budu ráda, když o vás taky něco zjistím.

—————

Zpět


Diskuze: 25 Náhodných Otázek

Datum: 20.10.2015

Vložil: Fritol

Titulek: Bla bla Bla Bla......

1.kočku, želvu a bratra...pokud se to počítá
2.pouzdro,sešit,fyzikář
3.winter
4.no mamka mi navrla že v 15 si můžu pořídit takovou tu mutovanou motorku
5. 6:20
7.copak já vim...??
8.nefakaj mi SMS
9.Sugar (Robin Schulz)
10.Asi milionkrát...
11.stejně jako Mad
12.to ne já to moje máma(kaufland)
13.nope
14.bratra a sestru ( jsem nejstarší)
15. Ani jedno...
16. Patnaaaaact
17. Nic
18.spolužačka zvýrazňovačem ( hadej kdo..)
19. Přežít fyziku a tělák..
20. Nevím ale moc dávno to není...( cože??? Jasně že Ježíšek existuje)
21.tuňák,žampionová
22. Ani jedno...fuj
23. Nesčetněkrát
24. Green
25. Asi tak Mad...

—————

Datum: 25.09.2015

Vložil: Vlček

Titulek: Odpovědi na otázky :D

1. Draka, tři veverky, psa
2. Hrníček, penál, sešity
3. Zima
4. Ne a ani řídit nechci
5. 5:30
6. Včera
7. How to train your dragon 2
8. ,,Pošleš mi tu pohádku???"
9. Vibrování
10. Jop
11. Nevím
12. Magorov
13. Ne
14. Sestru
15. Notebook
16. Přes 500 let ( přesně bohužel nevím :D )
17. Brýle
18. Jednou za 150 let
19. Naučit se fyziku a ájinu
20. Skoro před pěti minutama
21. Hawai
22. Kečup
23. Ne
24. Modrá
25. V obou je cukr

—————