Kniha návštěv

27.09.2015 21:23

Byli jste tu? Či dokonce, chodíte sem pravidelně?

Písněte mi do komentářů vaši přezdívku, ať vím, kolik nás tu je.

(Upřímně, když se mi ozvou tři lidi, budu šťastná. Ale to jakože nevíte. #zoufalec #hashtag)

-Mad

—————

Zpět


Diskuze: Kniha návštěv

Datum: 15.08.2016

Vložil: Brook Evanger

Titulek: Baflas na mě na mým blogu, tak bafám na tvym

Baf
...
No dobře, JK, chtěla jsem se kouknout, kdo sdílí moji averzi k Mary Sue. Jak ale koukám, nevidím tady žádné povídky... Chceš šuplíkovou betu do kapsy? ^^ xD

—————

Datum: 08.09.2016

Vložil: Mad

Titulek: Re: Baflas na mě na mým blogu, tak bafám na tvym

Lek
...
Většina mých povídek není určena pro veřejnost... i když, co si budem nalhávat, tady té veřejnosti zrovna moc není :D Ale určitě sem časem začnu nějaké dávat, jen co na to seberu odvahu. A ta o Mary Sue sem půjde jako první! :D

—————

Datum: 05.04.2016

Vložil: Unknown

Titulek: Hello, it's me

Taky sem tu, pravidelně

—————

Datum: 08.12.2015

Vložil: Kamil (tzv. ,,Jedinný´´)

Titulek: ehm?

co mám kruci s tim ehm??? (bože pošli na mě silencáky XD)
sem tu a mám už přečtený všecko XD

—————

Datum: 05.11.2015

Vložil: Satan

Titulek: Hail hydra

jsem tady !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

—————

Datum: 06.10.2015

Vložil: Fritol

Titulek: #bozeozabijpandu

som tu......... :D :D

—————

Datum: 02.10.2015

Vložil: Vlček

Titulek: No mě už znáš

:D Já jsem tady takýýý!! :D

—————

Datum: 28.09.2015

Vložil: Alexík 12

Titulek: Jop, sezas

Super blog, každej den navštěvuju. S Mad se znám z Howrse, super holka!
Stejně super jako tento blog. :D

—————

Datum: 27.09.2015

Vložil: AnetteXx

Titulek: Kdo by si to tady nechal ujít?

Já se hlásím jako čtenář :'D

—————

Datum: 27.09.2015

Vložil: Mad

Titulek: Nějaký žvásty

Já tu jsem. A co vy?

—————