Otravné věci, co říkají učitelé před prázdninami (+ překlad)

12.07.2016 20:04

Ano, já vím, že prázdniny jsou už dva týdny (takže matematika velí, že za šest tejdnů všichni hezky pomažem do školy, áhahahaháááááá!!!) a že o škole a učitelích a někteří i o spolužácích nechcete ani slyšet, ale...

... popravdě, mám trochu problém s pamětí - nachystala jsem si tenhle článek na poslední týden před prázkama a pak jsem na něj úplně zapomněla! A já teď už nemám to srdce všechno smazat. Takže opožděně, a beztak vinou internetu Exploreru, vám přináším soupis věcí, co říkají učitelé před prázdninami - nyní nově i s překladem do studentského jazyka!

 

1. Ještě nejsou prázdniny!

(Zavřete huby, sedněte na p*del a opovažte se zvednout ze židle!)

2. Vychází ti teda dva celá čtyři, takže ti dám trojku a do příštího pololetí budeš mít jakože plus.

(Nemám tě rád a tímhle ti to snad dávám jasně najevo.)

3. Kdo bude přestupovat?

(Koho se konečně zbavím?)

4. Udělej referát.

(Nemám čím zaplácnout hodinu, tak se mi o to postarej.)

5. Udělej prezentaci.

(Doufám, že doma nemáte počítač.)

6. Ještě si tě vyzkouším.

(Třeba to tentokrát už vážně pokazíš.)

7. Už máte všechno uzavřené?

(Je ještě šance, že někdo z vás propadne?)

8. Na příští rok si kupte tyto učebnice...

(Buď vyškrtneme z rozpočtu vaše učebnice, nebo trojvrstvý toaleťák z učitelských záchodů.)

9. Kde všichni jsou?

(Si jako myslíte, že chystám přepadovku jen pro pět lidí?)

10. Jste v pondělí ve škole?

(Má v pondělí cenu jít do práce?)

11. Tak a teď se vrhneme na učivo dalšího ročníku...

(Jsem prevít a nestydím se za to.)

12. Mě nezajímá, že se už jinde neučíte, v mých hodinách budete pracovat!

(Můj život nestojí za nic, tak si to kompenzuju na vás.)

13. Přinesla jsem vám takovou malou opakovací písemku...

(Hodlám vám během dvaceti minut zkazit průměr, co jste si udržovali pět měsíců!)

 

Však kdo by tohle neznal... musím podotknout, že tohle všechno svým způsobem zaznělo právě u nás ve třídě. Článek tedy vychází ze skutečných událostí. Ale dost už o škole. Užívejte prázdniny a neseďte jen doma, zkuste taky vyrazit někam ven! ;)

Loučí se s vámi

- Mad

—————

Zpět


Anketa

Těšíte se za šest týdnů zpátky do školy?

NEIN!
(4)
25%

Pomeranč
(9)
56%

Celkový počet hlasů: 16


Diskuze: Otravné věci, co říkají učitelé před prázdninami (+ překlad)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.