Písničky, které vašemu mentálnímu zdraví dají zaručeně zabrat

23.05.2016 21:24

Jelikož jsem už nějakej ten pátek nedržela v rukou Tvajlajt knížku, moje mentální zdraví se pomalu navrací do původních hodnot... možná je načase s tím něco udělat. A protože vážně nemám náladu na třpytivý upíry, afektovaný výlevy nějaké naivní puberťačky a jejího - většinu knihy polonahýho - kamarádíčka Jacoba, tak Tvajlajt ještě chvíli nechám stranou.

Pojďme se místo toho spolu - když mám trpět já, tak vy hezky se mnou - podívat na seznam písniček, po jejichž poslechu vás mohou rovnou převést do Bohnic.

Ale nebojte, kámoš zrovna včera říkal, že tam skvěle pečují o své... ehm, zákazníky.

Pokud budete mít zájem, můžete si - na vlastní nebezpečí - všechny níže jmenované písničky přehrát, přidala jsem odkazy.

Takže teď už to asi nemá smysl dál okecávat a můžem se na to rovnou vrhnout. (No double-meaning here.)

 

*článek nemá za cíl zesměšňovat písničky ani interprety. pouze podotýkám, že poslech těchto věcí není prospěšný psychice*

 

Justin Bieber - Baby

Justin už je v podstatě klasika a jeho "megahit" Baby se dá využít mnohými způsoby. Nastavte si tuto písničku jako budík a uvidíte, jak ráno hbitě vyskočíte z postele, jen abyste ho mohli vypnout. Nebo ji můžete pouštět při hraní na serverech přes voice-chat ostatním spoluhráčům, ať mají co poslouchat. A pak že jsou Justinovy songy k ničemu.

 

Mishovy šílenosti - Český Minecraft Song!!!

Kanál Mishovy šílenosti, na kterém vystupuje devítiletý(?) kluk Misha, se stal novou virální senzací doslova přes noc a jednoduchá zhudebněná rýmovačka o Minecraftu má už přes jeden milion shlédnutí. Pokud se na to cítíte, můžete zkusit i hodinovou verzi. Nedávno jsme ji poslouchali s Janou a jediné, co k tomu můžu říct, je: "ZLATÁ NYAN CAT!"

Misha má písničky také o LOLku (League of Legends) a Counter Striku (CS:GO).

 

Sonseed - Jesus Is My Friend

Nic proti věřícím, vážně. Nicméně, tato písnička o Ježíšovi je už vážně něco extra, už jenom podle názvu. Poselství, které nese, je však ještě o dva levely výš. Chytlavý to ale je, to se musí nechat.

 

Milan Buričin - Sólo pro cirkulárku

Také známá jako "Řežu řežu dříví". Jestli si myslíte, že už jste vážně viděli všechno a nic vás nemůže překvapit, zkuste si pustit toto. Týpek, co dokáže hrát na cirkulárku totiž nesmí do vaší sbírky "přišel jsem, viděl jsem, sdílel jsem" chybět.

 

Dana Hodasová & Milan Buričin - Houby, houby, houbičky

A kdyby snad někomu nestačila cirkulárka, můžete se kouknout na další písničku s textem od pana Buričina. Tentokrát však v podání paní Dany Hodasové. Člověk si při poslechu vážně začne říkat, jestli název písničky neodpovídá stavu autora, když ji psal.

 

Sandu Ciorba - Pe cimpoi

Písnička je známá též jako "Rumunský megahit". Myslím, že to snad ani komentovat nebudu. Ono k tomu taky není co říct. Pochopíte po shlédnutí.

 

Dominika Myslivcová - Pink rap

I když je celá písnička myšlena jako sranda, poslech stejně rve uši, oči a všechno ostatní, co zbyde. Přemíra růžové mi, mám ten dojem, právě vypálila mozek.

 

Ilona Csakova - Pink

A u růžové ještě chvíli zůstaneme, protože i Ilona si myslí, že jí není nikdy dost. Zkrátka a dobře, jen růžová to může být, a veškeré vaše argumenty jsou neplatné.

 

AquaBabes - Neříkej mi baby

Reklama na Aquilu, stará už asi... tři roky? Přibližně. Text, hudba, klip i samotné zpěvačky... no, raději nic. Rada do života - pojmenujte se "AquaBabes" a zpívejte "Neříkej mi baby". Čistá rebélie toto. Ale jako reklama to evidentně funguje.

AquaBabes mají i další dvě písničky - Čistá jako láska a Nejsem další

 

Marie Pojkarová - Pejskové se koušou

Jestli tohle video ještě nikdo nenahlásil z důvodu týrání zvířat, tak půjdu sníst vlastní boty. Nebo radši ne, mám sotva dvoje... ale pointu všichni chápete, ne?

 

Wang Rong Rollin - Chick Chick

Používá se též název "Chinese Chicken Song". Řeknu jen jedno - kdo to vydrží dokoukat do konce, je fakt borec.

 

Snela koka jaje - HIT pesmica za decu!!!

Tohle objevil Jana čistou náhodou, když do vyhledávání na Youtube napsal "Elza leze na krávu" (don't ask me, it's long story). No, Youtube prostě nikdy nepřestane překvapovat...

 

The Coconut Song (Da Coconut Nut)

Prostě písnička o kokosu. Dneska už se fakt zpívá o všem.

 

Ug, ug, ug, já mám doma skutr!

To je tak, když máte radost z toho, že jste si pořídili skútr. Úplně běžná záležitost.

 

Náchodský rap

Když to tak vezmu, tohle v podstatě není písnička, ale... no, zkrátka a dobře to berme jako příklad z další velké kategorie na internetu, a to naprosto převratné "songy", které pouštějí do světa děti, aniž by věděli, že si tím akorát tak utrhnou ostudu. Můžete taky zkusit Hardcore rap o škole nebo Borce na druhou. Odkazy radši nepřidávám, takhle možná budete líní to hledat a zůstanete ušetřeni.

 

Nutno podotknout, hodně z těchto... ehm, písniček... zní často právě u nás doma. Máme s Janou holt zajímavej vkus no :D A když jsme u Jany, patří mu velké poděkování za pomoc s hledáním písniček pro tento článek! Nezapomeňte Janě poděkovat i vy.

A teď mne prosím omluvte, musím si jít svou psychiku dát nějak narychlo dohromady. A taky promazat internetovou historii. Bože, já se teď budu bát chodit na Youtube, když mi to bude nabízet tyhle... věci... :D

- Mad

 

Do komentářů můžete doporučit další podobné písničky, pokud nějaké znáte, nebo se podělit o dojmy z poslechu. A pamatujte - za každý neokomentovaný článek umře jedna ovce! *nabíjí zbraň* A to přece nikdo nechce, že?

- Alžběta I.

—————

Zpět


Anketa

Klikněte na jeden z následujících textů!

Děkujeme Jano!
(12)
55%

Jano, vezmi si mě za ponožku!
(10)
45%

Celkový počet hlasů: 22


Diskuze: Písničky, které vašemu mentálnímu zdraví dají zaručeně zabrat

Datum: 27.05.2016

Vložil: Kréťa

Titulek: Kréťovskij

Když už tu byl kokot..

https://www.youtube.com/watch?v=KlKlmWrcP4M

—————

Datum: 25.05.2016

Vložil: Janin vzor

Titulek: a co tohle?

neskutečná návykovka!
https://www.lama-tym.unas.cz/

—————

Datum: 25.05.2016

Vložil: Vlčí bramborák

Titulek: Varování

:D tak tyhle písničky jsou opravdu psychice škodlivé :D opravdu na vlastní nebezpečí! :D

—————

Datum: 24.05.2016

Vložil: Vlčí bramborák

Titulek: song

Jdu si je všechny pustit :D ale až zítra :D a samozřejmě, Janě děkuji :D

—————