Things that I'm NOT allowed to do at school 2

16.05.2016 14:22

Věci, které nejsem oprávněna dělat ve škole (přestože ve školním řádu o tom není ani slovo) - 2. část

 

13. Nebudu se vymlouvat, že jím v hodině čokoládu kvůli mozkomorům.

13.1 Moje učitelka výtvarné výchovy není mozkomor (ani když tak vypadá).

13.2 Na naší škole nejsou mozkomoři.

 

14. Nebudu psát na skříňky v šatnách svůdné vzkazy podepsaná jako Satan/Lucifer/Ďábel/Crowley

 

15. Nebudu vymýšlet, jak by asi vypadal nacistický týden v Lidlu.

 

16. Nebudu bít svoje spolužáky a vymlouvat se na to, že jsem Christian Grey.

16.1 Nejsem Christian Grey.

 

17. Nemám dovoleno chodit během výuky po chodbách s výmluvou "jdu svý třídní pro kafe".

17.1 Znovu - k automatu na kafe mám vstup přísně zakázán.

 

18. Rozvazování tkaniček spolužákům není novodobý sport.

18.1 Kradení kabelek taky ne.

18.2 Všechny takzvané "sporty" mám na školních pozemcích zakázáno provozovat.

 

19. Na učitelčino "Máte nějaké otázky?" nebudu odpovídat "Nevíte, co je dnes k obědu?"

19.1 Ani když si o to ta učitelka koleduje.

 

20. Nebudu do písemek z informatiky psát "Excel neumí počítat, tak jsem to vzala za něj".

 

21. Venuše se dá nazvat jako "večernice" a "jitřenka", nikoliv jako "večerka" a "jitrnice".

 

22. Nebudu se bavit zhasínáním světla v šatně a posloucháním spolužaček, jak nadávají ve tmě.

 

23. Nebudu se hlasitě vyptávat, k čemu kuchařky vlastně používají make-up.

23.1 Pokud se vyptávat budu, neučiním tak ve vzdálenosti menší než deset metrů od nalíčené kuchařky.

 

24. Nebudu se nechávat schválně vyhazovat na chodbu, abych mohla nerušeně pracovat na svých fanfikcích.

—————

Zpět


Diskuze: Things that I'm NOT allowed to do at school 2

Datum: 29.05.2016

Vložil:

Titulek:

No to mě poser :D:D

—————

Datum: 23.05.2016

Vložil: Fritol

Titulek: bla bla bla la bla......

*brečím smíchy*
už 10 min
*ležím na zemi pod stolem ...máš sexi koš :D

—————