Proč nemůžu být Jůtůberka

16.08.2017 21:11

PROTOŽE DOMA NEMÁM KAMERU!

 

Takže to je všechno k dnešnímu článku, doufám že se vám líbil - dala jsem si s tím docela dost práce, tak snad to oceníte. Nezapomeňte hlasovat v anketě a napsat mi nějaký komentář, a určitě si můj blog uložte do oblíbených, abyste sem pak znovu trefili a neunikl vám žádný můj článek.

 

• Clickbait název? Splněno!

• Obsah o ničem? Splněno!

• Více než 75% místa zaplácnuto tím, že navádím čtenáře aby mě lajkovali a odebírali? Splněno!

 

Víte co? Ono to nakonec s tou Jůtůb kariérou tak marný nebude...

 

ASK

Otázka: "omg proč natáčíš a radši nejdeš třeba skočit ze skály"

Já: "No takže natáčím protože mě to baví, vždycky jsem měla jistou vizi a tu jsem toužila předat dál a... hej, počkat!"

 

BEST FRIEND TAG

Já: "Takže, hm, Ponožko...  ahoj."

Ponožka: "Sorry, ale mám kluka."

Já: "..."

Ponožka: "..."

Já: "... zmiz z mé nohy."

 

CO JE V MÉ KABELCE?

*točí mamčinou kabelkou nad hlavou* "YOU SPIN ME RIGHT ROUND, BABY, RIGHT ROUND-"

*podívá se do kabelky* "takže vzhledem k tomu, že všechno skončilo na zemi, asi už nemám o čem natáčet"

"..."

"..."

"... LIKE A RECORD, BABY, RIGHT ROUND ROUND ROUND!"

 

CO JE V MÉM IPHONU?

Já: "Takže tady mám ajfon, je teda zaheslovanej... hej, jak tuhle věc mám jako odemknout?"

Spolužačka: "TO JE MŮJ MOBIL?!"

Já: "... ehehe... asi nikoho nezajímá, co mám ve svém Samsungu, co?"

 

COVERY PÍSNIČEK

"Déé-spáá-cito fjerinajokfdom Despacito, makdihjijne... hm, něco něco!"

 

DIY

"Takže vítejte u Bek tu schůl DIY! Dneska budeme zdobit sešit!)

Tak vezmeme si papír, na něj vylijeme lepidlo, přidáme třpytky, čokoládový křupinky a těstoviny, všechno to zalepíme voši páskou aby to drželo a máme hotovo!

A ... a asi by bylo lepší, kdybyste si nezapoměli koupit ten sešit, jako já..."

 

(chtěli byste vidět BTS DIY v mém podání? Zanechte hlas dole v anketě)

 

LETS PLAY

*zapne počítač*

*počítač tři minuty načítá úvodní obrazovku*

*počítač se přehřeje při zadávání hesla*

"Hm, tak tohle asi nepůjde..."

 

PRANK

(skutečná událost ze soustra)

Já: *volám mámě* "Ahoj mami."

Máma: "Co potřebuješ?"

Já: "Já jsem ti jen chtěla říct, že sedím ve vlaku."

Máma: "... aha?"

Já: "OMG TO BYL PRANK! JÁ TOTIŽ STOJÍM! OU DÉÉÉM!" *zavěsím* "Teď mě asi vydědí... ale stálo to za to."

 

ROOM TOUR

"Takže v téhle věcí hromadě spím, tuhle používám jako stůl, a tady jsem před dvěma týdny naposled viděla svého sourozence... hm, to by mě zajímalo, co se s ním asi stalo."

 

SOCIÁLNÍ EXPERIMENTY

Já: "Takže dneska budeme testovat, jestli si děti jen tak vezmou od cizího člověka na ulici sladkosti! Připraveni? Tak jdeme na to!"

Já: "Ahoooj, nechtěl bys bonbon?"

Random týpeček: "omg wtf nn, dej mi iphon"

Já: "..." *cucá bonbon a namlouvá si, že se jí to určitě jen zdálo"

 

 

No takže tohle jsou důvody, proč Jůtůb není nic pro mě. Nebo spíš pro já nejsem nic pro Jůtůb, to už je věc názoru.

Dejte mi lajk.

Pls.

- Mad

—————

Zpět


Anketa

Chtěli byste vidět BTS DIY v mém podání?

Ano.
(7)
88%

Ne.
(1)
13%

Celkový počet hlasů: 8


Diskuze: Proč nemůžu být Jůtůberka

Datum: 19.08.2017

Vložil: Ellabi Welch

Titulek: Covery písniček, jo?

Rozhodně tě budu podporovat, pokud se k těm coverům rozhodneš. XD Mám i pár nápadů, na co bys ty covery mohla udělat... XD

—————