UPDATE 16.10.18

16.10.2018 20:28

Hey... long time no see, I guess.

Vlastně moc netuším, co tu dělám. (Marníš čas nostalgií místo toho, aby ses učila dějiny práva, to tu děláš.) Asi jsem si sem přišla zavzpomínat. Člověk občas zapomene, jakej byl jako mladší exot. Tož veri najs, že já mám svoji připomínku na internetu. To chceš (až na to, že nechceš).

 

Chodí sem vůbec ještě někdo? Bože, doufám, že ne. Tohle je místo s ultimátním výskytem cringe výlevů a snahy o rádoby vtipnost. Ale... v poslední době se tak nějak zabývám myšlenkou toho, tak nějak... mít rád sám sebe. (YOU CAN'T STOP ME LOVIN' MYSELF! ... Ne? Ok, tak ne.) A když chcete skutečně mít rádi sami sebe, měli byste milovat všechno, co je vaší součástí. I trapnou minulost (hlavně tu!). Takže... jo, tohle místo v onen čas, bylo to fajn. Něco mi to dávalo do života.

 

Tak nějak... mám chuť se sem vrátit, ale zároveň se chci posunout dál.

 

Takže... jo. Jen jsem vám přišla říct - těm, kdo sem snad někdy ještě zabloudí - tohle místo byl kus mýho dospívání, na který možná nejsem tak pyšná, ale je mojí součástí. Teď žiju docela spokojenej život, kdyby to někoho zajímalo (jakože nezajímá).

 

Víte, co je cool? Nový album od twenty one pilots.

 

A můj život.

 

Ave ave,

SM (formerly Mad)

—————

Zpět