10 věcí, které znají všichni studenti

15.12.2016 20:29

Taková blbinka, co mě právě napadla. Inspirováno večerním učením fyziky. Není lepšího dárku k Vánocům než "malé pisemečky".

 

1. Historie vyhledávaní Google zahrnuje věci jako "jak funguje kyvadlo" nebo "plasmodesmy význam".

2. Wifina na škole bývá nejslabší zpravidla tehdy, kdy se na bakalářích objeví známky z testu z dějepisu.

3. Pětiminutové přehrabování skříňky ve snaze najít učebnici, než si vzpomeneme, že jsme si ji vlastně vzali včera domů (a stejně jsme se z ní neučili.)

4. Pětiminutové hledání učebnice před odchodem do školy, než si vzpomeneme, že zůstala ve skříňce.

5. Kvůli "zvonění je pro učitele, hodinu končím já" po poslední hodině nestíháme autobus/tramvaj.

6. Větu "neopisujte to z Wikipedie, není to stoprocentně ověřený zdroj" stejně všichni ignorujeme.

7. Jakkoliv velké a neúhledné písmo se stává perfektním drobnotiskem, pokud je třeba napsat si tahák.

8. Focení učitelů.

9. Při školním volejbalovém turnaji se ze všech stávají nadšenci do sportu a pomalu na kolenou prosíme učitele, abychom se mohli jít dívat na zápas.

10. "Věděl jsem všechno ze skupiny A... a hádej co jsem dostal? Skupinu B!"

- Mad

—————

Zpět


Anketa

Poznáváte některé tyto situace?

Úplně! Mluvíš mi z duše!
(9)
75%

Je mi to trochu povědomé...
(1)
8%

Cože? Takhle to tedy vůbec není!
(2)
17%

Celkový počet hlasů: 12


Diskuze: 10 věcí, které znají všichni studenti

Datum: 16.12.2016

Vložil: KIWI

Titulek: hehe

Jsi best

—————

Datum: 16.12.2016

Vložil: Fritoool

Titulek: bla bla bla

Jelikož nemůžu hlasovat víckrát tak ANO MLUVÍŠ MU Z DUŠE !!

—————