
Ze školičky
15.09.2015 19:29Hlášky ze školy se budou objevovat hromadně v pátek/sobotu/neděli (podle toho, jak bude čas).
Bude se jednat o hlášky za nějaké období (měsíc, dva... rok :D)
***
Spolužáci: *zabarikádují učebnu*
Úča: *vejde, odejde*
MD: "Si jako šla pro kladivo nebo co?"
***
Úča: "Jak se nazývá člověk, který zkoumá mechy?"
Spolužačka: "Mechorost!"
***
SK: *válí se na židli a nohy má roztažený jako u porodu*
Mad: "Už vidím hlavičku! Pájo, ty nechceš vědět, co to bude?"
PS: "NE! MOJE TO NENÍ!"
***
Úča: "Přijdu do květinářství a mají palmu i cykas. Obě rostlinky jsou stejně vysoké..."
KM: "Víš, v čem bude rozdíl? V ceně."
***
Mad: "Vážně o nás řekl, že jsme blbci?"
KM: "Ne, řekl že jsme vylízaný hlavy."
(tak to se hned cítím líp no :D)
***
(Hudebka, kánon)
Úča: "Rozdělíme se na dvě skupiny, jedni budou zpívat 'pam-pa-dam' a druzí..."
Spolužačka: "Jo! My máme 'tu tu tu'!"
***
Třídní: "Má tady někdo kompletní uvolnění z tělocviku?"
KM: *ruce sepjaté jak u modlení* "Prosím!"
***
Třídní: "Takže tohle je moje číslo účtu, pokud ho někdo chcete-"
Mad: "A pin asi nebude, že?"
***
Třídní: *rýsuje barevnýma křídama*
EV: "Hej všimla sis, jak rychle si vyměnila křídu? To musí být kouzlo nějaký."
***
EV: "Půjč mi bělítko."
Mad: "Proč?"
EV: "Právě jsem po deseti letech studia zjistila, že 'přímka' se nepíše jako 'přijímka'."
***
Učitel: "Co se tady dělá v té vaší sextě?"
Mad: "Sex-ta."
***
Učitel: "Takže jestli chcete, dělejte si nákresy do sešitu, protože obrázek vydá za tisíc slov."
AK: "Ne, to je Raffaello!"
***
Učitel: "Uvažuje někdo o maturitě ze zsv?"
ŠD: "Já uvažuji, ale nepřiznám se."
***
(Hodina matiky, spolužák počítá na tabuli příklad)
Spolužák: *napíše v příkladu chybu*
KM: "Hahaha, máš to špatně!" *opravuje v sešitu tu samou chybu*
***
ZK: "Mně je zima."
SK: "Tak se vysleč."
(f*ck logic)
***
ZK: "Zase přijde jeden debilní Pavel..."
AK: "A kolik bys jich asi tak chtěla?"
(lyžák for da win)
***
Mad: "Jak daleko jsme s projektem?
KM: "Takhle - když doneseš papír, čiště teoreticky bysme mohly začít."
¨***
Spolužačka: *sedí na mé židli*
Mad: "Emiaro, vysmahni!"
Spolužačka: "Už smažím!"
***
Učitelka: "Takže o Stonehenge nevíme dodnes defakto nic..."
Mad: "Nevzdělanec. Pod Stonehengem je přece Pandorika."
***
(máme supla, přijde učitel, kterej nás má mít)
Učitel: "Tak děcka, nakonec nemáte mě, ale kolegyni angličtinářku."
Třída: "Neee!"
Učitel: "Stojí za dveřmi."
Třída: "Jupí!"
***
(debata o fyzice)
KM: "Asi se na to naučím a nechám se v úterý vyzkoušet."
Mad: "Myslíš zítra."
KM: "V úterý."
Mad: "Zejtra je úterý."
KM: "... příští úterý."
***
Úča: "Přemísti to pivo na stůl!"
Spolužák: "A jak to mám udělat, když je na obrázku?"
Úča: *zoufalý výraz* "Tak ho tam přemísti nějak telepaticky!"
Mad: "To je telekineze!"
***
Mad: "Zítra máme dva zemáky."
Třída: "Dva? Neee!"
(o hodinu později, zeměpis)
Úča: Děcka, zítra máme supla čtvrtou hodinu!"
Třída: "I pátou!"
Úča: *nechápe*
Třída: "No pátou podle rozvrhu!"
Úča: *zděšeně* "Ježiš, dvě?!"
(Je to oboustrané :D)
***
EV: "Paní profesorko, mám uklidit ten klavír?"
Úča: "Jo, někam ho odnes."
***
(Hodina biologie, krátce po testu)
Úča: "Jak vás znám, vy jste se na dnešek učili buňku a po pletivech jste ani nesáhli."
AK+KM: "Přesně tak!"
***
Mad: "Bude ze mě výborný botanik."
Úča: "Kterou malou rostlinku si teď budete kupovat o vánocích?"
Mad: "Smrk!"
***
KM: "Na jaký straně?"
EV: "Já nevím, 39 třeba..."
***
KM: *opisuje výsledky zadané práce*
Třídní: "Kájo, další příklad?"
Mad: "To ještě nestihla opsat."
KM: "Ale sklapni, už to mám!"
***
Počítač: *počet errorů - 3*
KM: "Ale já to mám dobře, já jsem o tom přesvědčená!"
***
(Přednáška o bezpečnosti na sociálních sítích)
KM: *ukazuje na okolní spolužáky* "Jak se nestát obětí 21. stolelí - mobil, mobil..."
***
Třídní: "Takže se domluvíme na termín písemky!"
KM: "Co takhle mezi 'nikdy' a 'nemám zájem'?"
***
Mad: "... no jako *příjmení učitelky* říkala, že-"
Třídní: "Proč mi říkáš tak ošklivě? Já ti taky budu říkat *moje příjmení*!"
Mad: "No tak promiňte, ale asi těžko vám můžu říkat Petra."
***
Mad: "Dobrý den, Janino třídní!"
Janina třídní: "Dobrý den, Janina sestro!"
(Takhle se zdraví učitelé!)
***
Třídní: "Stalo se ti něco?"
Mad: "Proč se mě tak ptáte pokaždé, když třeba jen pět minut zrovna nepřevracím třídu vzhůru nohama?"
***
Úča: Takže berte to vážně, bude to oboustranná A4 písemka a bude to na celou hodinu..."
ZK: "Není to náhodou maturita?"
***
EV: *čte zápis z tabule* "To je E nebo L?"
Mad: "... K."
***
Fyzikář: "Jak jsem na to přišel?"
KM: "To nikoho nezajímá."
Fyzikář: "Kde jsem vzal ta čísla?"
Mad: "Někde je ukradnul."
***
(AK u tabule)
Fyzikář: "...takže to je sice znění druhého Newtonova zákona, ale není to odpověď na moji otázku."
SK: "Na co se ptal?"
Mad: "Druhý Newtonův zákon."
***
Mad: "Jestli mě budeš štvát, dostaneš k Vánocům vysavač!"
ZK: "Jestli dostanu vysavač, vysaju tě z povrchu zemského!"
***
Třídní: "... obor přirozených čísel. A když k tomu ještě něco přidáme, tak vzniknou čísla...?"
EV: "Nadpřirozená?"
***
Úča: "...no mě to dneska taky sluší!"
KM: *polohlasem* "Vypadáš jak koště."
***
- (p) = potichu -
Úča: *vyvolá mě* "Čti!"
Mad: *přečte nahlas správnou odpověď*
Úča: "Já to neslyším. To je k pláči."
AK: (p) "Ty jseš k pláči."
SK: (p) "Její angličtina je k pláči."
Úča: *vyvolá spolužačku*
Spolužačka: *přečte odpověď*
Úča: "To je tak potichu, že jsem se ztratila!"
Mad: (p) "Tak máš dávat pozor."
***
Fyzikář: "Do jakého tvaru se teď dostane Měsíc?"
Spolužák: "Do céčka!"
Spolužačka: "Do déčka!"
Půlka třídy: "Céčko!'
Druhá půlka: "Déčko!"
DL: "Čtvereček!"
***
Úča: "...latimérie se dlouho považovala za vyhynulou, dokud ji jedna paní neobjevila na trhu v Africe..."
KM: "To si takhle jdeš po ulici a najednou - latimérie!"
SK: "No jasný! Ahoj rybo! Nejseš ty náhodou tři miliony let stará?"
Mad: "Tak my to tady považujem za vymřelý a v Africe to normálně žerou, jo?"
(best hodina biologie evr)
***
Mad: "Nevíš, kdo teď hraje hokej?"
SK: "Baník."
Mad: "To jsou ti s Tigerem Woodsem, že?"
SK: "Jo, to je ten nejvyšší basketbalista..."
***
Mad: *natahuje se pro učebnici*
KM: *vytrhne mi učebnici* "Nebudeš se vzdělávat!"
ZK: "Jsme na gymnáziu, tady se nestuduje!"
***
KM: *sprejuje v šatně po těláku deodorantem*
Mad: "Nechceš náhodou něco vzkázat ozónový vrstvě?"
KM: "Jo - polib mi prdel!"
***
Třídní: "Mám pro vás vtipnou historku. Včera jsem byla cvičit..."
Spolužák: "Wow!"
EV: "Fakt?"
Třídní: "To ještě není ten vtip!"
***
Třídní: *diktuje* "Živočišné tuky získáváme tlučením mléka."
Mad: "Jasný, půjdem zmlátit mlíko!"
KM: "Máslo nebo život!"
***
Učitel: *píše na tabuli slovo 'náčelník'*
Spolužák: "To je náčelník?"
Mad: "Né vole, to je Mikuláš."
***
Učitel: *ukazuje na šunku pohozenou u tabule* "Co je to tady za sekanou?"
DL: "Tvoje máma!"
***
(čeština, práce s textem)
Úča: "Martine, používej svoji hlavu!"
Spolužák: *kouká do textu* "Tam nic není ale!"
Mad: "No v tý hlavě určitě ne..."
***
(hodina informatiky (jíst zakázáno))
Učitel: *píše na tabuli*
Mad: *žere toust schovaná za notebookem*
Elza: *žere toust schovaná za monitorem*
Učitel: *pochoduje po třídě*
Mad: "Myslíš, že jsme dost nenápadný?"
Elza: *na učitele* (potichu) "Tvl už se otoč, já si chci kousnout!!!"
***
Třídní: "Chcete vyjadřovat X nebo Y?"
ZK: "X!"
SK: "X!"
Třídní: "Dobře, tak teda Y..."
(matika for the win)
***
Fyzikář: "Kde naleznout v okolí draslík?"
*třída mlčí*
Fyzikář: "Prosimvás, v hnojivech máme draslík!"
SK: "Hnojiva nejím, je to v klidu."
***
Mad: *čte zadání* "...vzniklo rozředěním 65% roztoku skalice modré 305 litry vody?"
Spolužák: "Skalice modrá... není to náhodou modrá skalice?"
Třídní: "Tohle někdo zapište..."
(už se stalo, děkovat netřeba)
***
Třídní: "...možná sem v prváku přijdou z jiných tříd-"
ŠD: "Uprchlíky nepřijímáme!"
***
Fyzikář: *mele o tom, kde nám hrozí nebezpečí radiace*
*hodina skončí*
KM: "Takže co jsem si zapamatovala z této hodiny: Pracujte v jaderné elektrárně! Nebuďte letuška!"
(až mě skoro mrzí, že jsem tu hodinu prospala...)
***
Úča: "Jakou knihu napsal Karel IV.?"
PV: "Meinkampf?"
***
Úča: "Jak se tomu říká... tady ta loď, a jsou na ní letadla..."
PV: "Že by letadlová loď?"
(dějepis for the win)
***
Úča: "Už jsme si nahlásili písemku?"
ZK: "Jo, 4.2!"
Mad: "Ehm... chtěla jsi říct 24.2."
KM: "2017."
***
Třídní: "Co tam děláš tou rukou pod lavicí?"
Mad: *hlasitým šepotem* "Si tam honí..."
Třídní: "Ne, to bych odtud viděla."
***
AU: "Jak se jmenovala ta knížka, co jsme měli přečíst do angliny?"
MD: "A k*rva."
Mad: "Wow, super název... nebylo to náhodou zfilmovaný?"
***
(po půlhodinovém výtlemu nad tím, že naše dějepisářka použila slovo "bagančata")
PV: *paroduje dějepisářku* "Miláčku, kup mi prosím nová bagančata!"
ŠD: "Úplně nové, model z roku 1918... kolik v tom zemřelo vojáků? Jenom dvanáct? To je skvělé!"
MD: "A ta krev se smyje..."
***
Třídní: "Máme novou houbu na tabuli! Že je to super?"
KM: "Jo, je to skvělý."
Mad: "Ta ironie v tom hlase..."
Třídní: "Počkat, ona to nemyslela vážně?"
***
Třídní: "Takže, požadavky k zasedáku?"
Mad: "Já chci židli!"
AU: "Aby měl v 34 lidech každej židli? Co si sakra myslíš?"
AK: "Já mám právo sedět!"
***
(hodina zeměpisu)
Mad: "Dálnice D9 skutečně existovala, ale někdo ji zbořil! Určitě nějaký paskřivec!"
ZK: "Přestaň ničit ty dálnice!"
Mad: "Ale mami!"
SK: "No dobře, ale tahle už je poslední!"
***
Mad: "Nechcete mě adoptovat?"
ZK: "Co myslíš, adoptujem ji?"
SK: "Vypadám snad jako nějaká dobročinná činnost?"
***
Mad: "...no tak vidíš!"
Spolužačka: "A co mám zas vidět?"
Mad: "Nic! Já jen říkám, že vidíš!"
***
Úča: "Takže za zapomínání úkolů budu dávat cvičení na známky!"
Spolužák: "To abych si začal dělat úkoly v tramvaji..."
***
(Na obědě)
(f)KS: *nalije spolužačce do polívky kafe* (běžná aktivita u oběda)
Mad: *urychleně opustí stůl, aby to nebylo na ni*
Spolužačka: *jde žalovat učitelce*
Úča: "Tak kdo vylil to pití do polívky? Ty?"
(f)KS: "Já ne."
Úča: "Tak kdo? Mad?"
(f)KS: "Ne."
Úča: "Tak kdo teda?"
(f)KS: "Já..."
Úča: "Tak hlavně utři tu sodovku!"
(f)KS: "Sodovku klidně, ale to kafe ať si utře ona."
***
Spolužák: "Paní profesorko, já nemám židli."
ŠD: "Tak za pět!"
AU: "Omluvte mě, já jsem si doma zapomněl židli..."
***
Úča: "...spojky vylučovací!"
Spolužák: "Nebo, anebo, buď..."
(f)KS: "Paní profesorko, zas tady máme myš!"
***
Třídní: "Jak rozeznáš líh od vody?"
Mad: "Tak ochutnáš..."
***
Třídní: "Takže si zkontrolujemem papíry, opravujeme jinou pastelkou..."
AK+SK: *vyplňovaly tužkou*
Třídní: *říká výsledky*
SK: "Do háje, chyba!"
AK: "Nikdo se nedívá, gumuj!!!"
***
Úča: "Přestaňte tam jíst!"
Mad: "Snad si nemyslí, že budeme jíst o přestávce?"
(f)KS: "Co je to za blbost?"
***
AK: "A proč furt paroduješ Padesát odstínů šedi, kdyžs to ani neviděla?"
SK: "Tak víš jak, široký spektrum barev."
***
Úča: "A proč jsou ropuchy ohrožené?"
Mad: "Protože je lidi líbaj a ony se proměňujou na prince!"
(zemák)
***
Úča: "Jaktože nevíte? Vždyť vodstvo už máme za sebou!"
Mad: "No, a za 3!"
(zase zemák)
***
Úča: *na mě* "A čti nahlas!"
Mad: "POZOROVALA JSEM VČELU, JAK SÁLA NEKTAR! Z KYTKY!"
Úča: *naštvanej pohled"
Mad: *nevinně* "Bylo to dost nahlas?"
ŠD: (sedí přede mnou) "Já to neslyšel!"
(hodina čežťyny)
***
(čéjina, o mluveným projevu o psovi)
Úča: "...takže příště si ještě jednoho nebo dva pejsky vyzkouším."
AU: "Ještěže jsem člověk."
***
Fyzikář: "Když si seženete mikrovlnku, rádio a půjdete s tím ke kontejneru-"
SK: "Ehm, kolik si jako myslíte, že mám kapesný?"
***
SK: "Mamka mi jednou na výletě svěřila mapu."
Mad: "A zabloudili jste, nebo jo?"
(kdo by na fyzice dával pozor...)
***
Fyzikář: "Odteď už vám nebudu nic diktovat!"
o tři minuty pozdějc
Fyzikář: "Takže, napište si..."
***
Fyzikář: *ukazuje nám jakejsi motor* "Co to je?"
AK: "Větřák!"
KM: "Pí*ovina."
(hodina fyziky)
***
(Na obědě)
KM: *přijde ke stolu o čtvrt hodiny pozdějc, lebo musela stát ve frontě dlouhé jak něco*
Mad: *koukne na ni*
KM: "Nic neříkej!"
***
(Pořizuju rozhovor se svou třídní)
Třídní: "Ježišmarja... to je teda těžká otázka..."
Mad: "No však zatím to šlo podezřele rychle."
***
Mad: "Já souhlasím se Zuzkou!"
SK: "Já souhlasím proti Zuzce!"
(fyzika, aneb my ten obvod zapojíme...)
***
Úča: "Když někoho milujete, tak?"
Mad: "Já nevím, já ještě nikoho nemilovala."
***
(čežťyna, probíráme Shakespeara)
Úča: "A ten kůň tam hraje jakou roli?"
Mad: "Ehm... dopravní prostředek?"
Úča: *ignoruje mě* "A proč se tam píše o tom, že jde pomalu?"
Mad: "Protože není natankovanej!"
***
(Hodina hudebky)
(f)KS: *listuje zpěvníkem a čte názvy písniček* "Prídi Jano* k nám?"
*podíváme se po sobě*
Mad + (f)KS: *unisono* "No, radši nechoď."
(*Jana není zrovna naše největší kámoška.)
***
Spolužačka: *na mě* "Chcípni! Fakt už chcípni!"
Mad: "A kdo seš jako ty, abych mi nařizovala chcípnout? Ještě ke všemu když se mi nechce!"
(Aneb máme nejlepší těláky)
***
Úča: "BOŽE!"
Mad: "Volal mě někdo?"
(Hodina zemáku)
***
Úča: "Jak vy na mě, tak já na vás!"
AK: *šeptem* "A my vám snad dáváme písemky?"
(Hodina zemáku)
***
"Rybník je špinavý jako moře po ropné havárii."
(Básnické vyjádření AU)
***
(Hodina chemie)
Třídní: "Takže vzorec první rovnice je...?"
AK: "Já ještě ani nezačla psát!"
Mad: "Já ještě ani nevytáhla sešit!"
EV: "My máme chemii?"
***
"Já bych to nosila, i kdyby to bylo prase, hlavně že je to želva."
(Prohlášení o náhrdelníku, AK)
***
(Slohová práce - úvaha z pozice stromu)
"Stejně ze mě bude v budoucnosti toaleťák, nebo minimálně nějakej stolek, tak nevím, co řešíme."
(SK)
***
(Rozdávání vysvědčení)
Třídní: "AK - s vyznamenáním!"
Mad: "Ts, chyba tisku."
AK: "No že jo, mám mít samý!"
***
SK: "Máš už nějaké kamarády?"
Mad: "Představ si, že jo. Ovšem představováním to končí."
***
(Hodina čežťyny)
Úča: "Řekni větu nevalenční!"
ŠD: "Prší."
Úča: "Ale ono neprší."
ŠD: "No za to už já ale opravdu nemůžu."
***
(Hodina informatiky)
KM: "To není fér, já už chci programovat!"
Mad: "Nemáš ty náhodou problém pojmenovat složku?"
***
(Hodina hudební výchovy, po poslechu jakési skladby)
Úča: "Tak, co se v této skladbě dělo?"
Mad: "No nějakej týpek tam hrál na klavír."
***
Třídní: "Já mám být jako vaše máma!"
Mad: "Neví někdo, proč mi vlastní matka nasolila trojku z písemky?"
***
Úča: "...no a v závěru bude?"
Spolužák: "No... úvod?"
(Hodina jasika čežského)
***
MD: "Třetí říše padla včera. Zítra začne čtvrtá!"
Mad: "A dnes je jako tři-a-půltá?"
***
Úča: "... a pokračujete cvičením 2 na straně 33."
Mad: "Jéžiš..."
*o deset minut pozdějc*
Mad: Hej to není možný, já udělala skoro celý cvičení!"
KM: *rádoby překvapenej pohled* "To si děláš!"
Mad: "Pomoc! Posedl mě Bůh!"
MD: "No, to máš za ty Ježíše:"
(Hodina jasika čežského)
***
(Hodina matematiky)
Třídní: "Takže všichni ví, proč vytýkáme?"
Mad: "A proč to nemůžu vykrátit?"
Třídní: "Protože tady není brambora! *ukazuje na krát* Tady je součin!"
MD: "Co je součin?"
*třída lehá smíchy*
Mad: *pokračuje v obhajovní svého postupu* "No ale kdybych to udělala krácením, taky mi to vyjde!"
Třídní: "Ale tady není brambora!!! Pro některé součin, že, pane? *obrátí se na spolužáka*
Mad: "Mě je jedno, že tam není brambora! Já to chci krátit!"
Třídní: "Ale to nejde! Tady je totiž křížek (plus), to je jakási zdechlina! A ty se nekrátí!"
*Mad lehá smíchy, spolužák taky*
Jinej spolužák: "Ale tamhle krát nebylo!"
Třídní: *už neví, jestli se smát nebo křičet* "Tak si to tady domysli! To tu bramboru mám kreslit ještě větší?" *nakreslí puntík pomalu větší než číslice*
Mad: *brečí smíchy, směje se jak retardovanej lachtan*
(Zdržování lvl Mad aneb Krátí se jen brambory, zdechliny a klacky NE! - a navíc jsou to kazipočítači!)
Dovětek - to chci vidět, jak s touhle teorií napíšu test.
Dovětek dva - mám za dva. Hell yeah, ať žijou brambory!
***
—————
Diskuze: Ze školičky
—————
—————
—————
—————
—————