Ze školičky

15.09.2015 19:29

Hlášky ze školy se budou objevovat hromadně v pátek/sobotu/neděli (podle toho, jak bude čas).

Bude se jednat o hlášky za nějaké období (měsíc, dva... rok :D)

 

***

Spolužáci: *zabarikádují učebnu*

Úča: *vejde, odejde*

MD: "Si jako šla pro kladivo nebo co?"

***

Úča: "Jak se nazývá člověk, který zkoumá mechy?"

Spolužačka: "Mechorost!"

***

SK: *válí se na židli a nohy má roztažený jako u porodu*

Mad: "Už vidím hlavičku! Pájo, ty nechceš vědět, co to bude?"

PS: "NE! MOJE TO NENÍ!"

***

Úča: "Přijdu do květinářství a mají palmu i cykas. Obě rostlinky jsou stejně vysoké..."

KM: "Víš, v čem bude rozdíl? V ceně."

***

Mad: "Vážně o nás řekl, že jsme blbci?"

KM: "Ne, řekl že jsme vylízaný hlavy."

(tak to se hned cítím líp no :D)

***

(Hudebka, kánon)

Úča: "Rozdělíme se na dvě skupiny, jedni budou zpívat 'pam-pa-dam' a druzí..."

Spolužačka: "Jo! My máme 'tu tu tu'!"

***

Třídní: "Má tady někdo kompletní uvolnění z tělocviku?"

KM: *ruce sepjaté jak u modlení* "Prosím!"

***

Třídní: "Takže tohle je moje číslo účtu, pokud ho někdo chcete-"

Mad: "A pin asi nebude, že?"

***

Třídní: *rýsuje barevnýma křídama*

EV: "Hej všimla sis, jak rychle si vyměnila křídu? To musí být kouzlo nějaký."

***

EV: "Půjč mi bělítko."

Mad: "Proč?"

EV: "Právě jsem po deseti letech studia zjistila, že 'přímka' se nepíše jako 'přijímka'."

***

Učitel: "Co se tady dělá v té vaší sextě?"

Mad: "Sex-ta."

***

Učitel: "Takže jestli chcete, dělejte si nákresy do sešitu, protože obrázek vydá za tisíc slov."

AK: "Ne, to je Raffaello!"

***

Učitel: "Uvažuje někdo o maturitě ze zsv?"

ŠD: "Já uvažuji, ale nepřiznám se."

***

(Hodina matiky, spolužák počítá na tabuli příklad)

Spolužák: *napíše v příkladu chybu*

KM: "Hahaha, máš to špatně!" *opravuje v sešitu tu samou chybu*

***

ZK: "Mně je zima."

SK: "Tak se vysleč."

(f*ck logic)

***

ZK: "Zase přijde jeden debilní Pavel..."

AK: "A kolik bys jich asi tak chtěla?"

(lyžák for da win)

***

Mad: "Jak daleko jsme s projektem?

KM: "Takhle - když doneseš papír, čiště teoreticky bysme mohly začít."

¨***

Spolužačka: *sedí na mé židli*

Mad: "Emiaro, vysmahni!"

Spolužačka: "Už smažím!"

***

Učitelka: "Takže o Stonehenge nevíme dodnes defakto nic..."

Mad: "Nevzdělanec. Pod Stonehengem je přece Pandorika."

***

(máme supla, přijde učitel, kterej nás má mít)

Učitel: "Tak děcka, nakonec nemáte mě, ale kolegyni angličtinářku."

Třída: "Neee!"

Učitel: "Stojí za dveřmi."

Třída: "Jupí!"

***

(debata o fyzice)

KM: "Asi se na to naučím a nechám se v úterý vyzkoušet."

Mad: "Myslíš zítra."

KM: "V úterý."
Mad: "Zejtra je úterý."

KM: "... příští úterý."

***

Úča: "Přemísti to pivo na stůl!"

Spolužák: "A jak to mám udělat, když je na obrázku?"

Úča: *zoufalý výraz* "Tak ho tam přemísti nějak telepaticky!"

Mad: "To je telekineze!"

***

Mad: "Zítra máme dva zemáky."

Třída: "Dva? Neee!"

(o hodinu později, zeměpis)

Úča: Děcka, zítra máme supla čtvrtou hodinu!"

Třída: "I pátou!"

Úča: *nechápe*

Třída: "No pátou podle rozvrhu!"

Úča: *zděšeně* "Ježiš, dvě?!"

(Je to oboustrané :D)

***

EV: "Paní profesorko, mám uklidit ten klavír?"

Úča: "Jo, někam ho odnes."

***

(Hodina biologie, krátce po testu)

Úča: "Jak vás znám, vy jste se na dnešek učili buňku a po pletivech jste ani nesáhli."

AK+KM: "Přesně tak!"

***

Mad: "Bude ze mě výborný botanik."

Úča: "Kterou malou rostlinku si teď budete kupovat o vánocích?"

Mad: "Smrk!"

***

KM: "Na jaký straně?"

EV: "Já nevím, 39 třeba..."

***

KM: *opisuje výsledky zadané práce*

Třídní: "Kájo, další příklad?"

Mad: "To ještě nestihla opsat."

KM: "Ale sklapni, už to mám!"

***

Počítač: *počet errorů - 3*

KM: "Ale já to mám dobře, já jsem o tom přesvědčená!"

***

(Přednáška o bezpečnosti na sociálních sítích)

KM: *ukazuje na okolní spolužáky* "Jak se nestát obětí 21. stolelí - mobil, mobil..."

***

Třídní: "Takže se domluvíme na termín písemky!"

KM: "Co takhle mezi 'nikdy' a 'nemám zájem'?"

***

Mad: "... no jako *příjmení učitelky* říkala, že-"

Třídní: "Proč mi říkáš tak ošklivě? Já ti taky budu říkat *moje příjmení*!"

Mad: "No tak promiňte, ale asi těžko vám můžu říkat Petra."

***

Mad: "Dobrý den, Janino třídní!"

Janina třídní: "Dobrý den, Janina sestro!"

(Takhle se zdraví učitelé!)

***

Třídní: "Stalo se ti něco?"

Mad: "Proč se mě tak ptáte pokaždé, když třeba jen pět minut zrovna nepřevracím třídu vzhůru nohama?"

***

Úča: Takže berte to vážně, bude to oboustranná A4 písemka a bude to na celou hodinu..."

ZK: "Není to náhodou maturita?"

***

EV: *čte zápis z tabule* "To je E nebo L?"

Mad: "... K."

***

Fyzikář: "Jak jsem na to přišel?"

KM: "To nikoho nezajímá."

Fyzikář: "Kde jsem vzal ta čísla?"

Mad: "Někde je ukradnul."

***

(AK u tabule)

Fyzikář: "...takže to je sice znění druhého Newtonova zákona, ale není to odpověď na moji otázku."

SK: "Na co se ptal?"

Mad: "Druhý Newtonův zákon."

***

Mad: "Jestli mě budeš štvát, dostaneš k Vánocům vysavač!"

ZK: "Jestli dostanu vysavač, vysaju tě z povrchu zemského!"

***

Třídní: "... obor přirozených čísel. A když k tomu ještě něco přidáme, tak vzniknou čísla...?"

EV: "Nadpřirozená?"

***

Úča: "...no mě to dneska taky sluší!"

KM: *polohlasem* "Vypadáš jak koště."

***

- (p) = potichu -

Úča: *vyvolá mě* "Čti!"

Mad: *přečte nahlas správnou odpověď*

Úča: "Já to neslyším. To je k pláči."

AK: (p) "Ty jseš k pláči."

SK: (p) "Její angličtina je k pláči."

Úča: *vyvolá spolužačku*

Spolužačka: *přečte odpověď*

Úča: "To je tak potichu, že jsem se ztratila!"

Mad: (p) "Tak máš dávat pozor."

***

Fyzikář: "Do jakého tvaru se teď dostane Měsíc?"

Spolužák: "Do céčka!"

Spolužačka: "Do déčka!"

Půlka třídy: "Céčko!'

Druhá půlka: "Déčko!"

DL: "Čtvereček!"

***

Úča: "...latimérie se dlouho považovala za vyhynulou, dokud ji jedna paní neobjevila na trhu v Africe..."

KM: "To si takhle jdeš po ulici a najednou - latimérie!"

SK: "No jasný! Ahoj rybo! Nejseš ty náhodou tři miliony let stará?"

Mad: "Tak my to tady považujem za vymřelý a v Africe to normálně žerou, jo?"

(best hodina biologie evr)

***

Mad: "Nevíš, kdo teď hraje hokej?"

SK: "Baník."

Mad: "To jsou ti s Tigerem Woodsem, že?"

SK: "Jo, to je ten nejvyšší basketbalista..."

***

Mad: *natahuje se pro učebnici*

KM: *vytrhne mi učebnici* "Nebudeš se vzdělávat!"

ZK: "Jsme na gymnáziu, tady se nestuduje!"

***

KM: *sprejuje v šatně po těláku deodorantem*

Mad: "Nechceš náhodou něco vzkázat ozónový vrstvě?"

KM: "Jo - polib mi prdel!"

***

Třídní: "Mám pro vás vtipnou historku. Včera jsem byla cvičit..."

Spolužák: "Wow!"

EV: "Fakt?"

Třídní: "To ještě není ten vtip!"

***

Třídní: *diktuje* "Živočišné tuky získáváme tlučením mléka."

Mad: "Jasný, půjdem zmlátit mlíko!"

KM: "Máslo nebo život!"

***

Učitel: *píše na tabuli slovo 'náčelník'*

Spolužák: "To je náčelník?"

Mad: "Né vole, to je Mikuláš."

***

Učitel: *ukazuje na šunku pohozenou u tabule* "Co je to tady za sekanou?"

DL: "Tvoje máma!"

***

(čeština, práce s textem)

Úča: "Martine, používej svoji hlavu!"

Spolužák: *kouká do textu* "Tam nic není ale!"

Mad: "No v tý hlavě určitě ne..."

***

(hodina informatiky (jíst zakázáno))

Učitel: *píše na tabuli*

Mad: *žere toust schovaná za notebookem*

Elza: *žere toust schovaná za monitorem*

Učitel: *pochoduje po třídě*

Mad: "Myslíš, že jsme dost nenápadný?"

Elza: *na učitele* (potichu) "Tvl už se otoč, já si chci kousnout!!!"

***

Třídní: "Chcete vyjadřovat X nebo Y?"

ZK: "X!"

SK: "X!"

Třídní: "Dobře, tak teda Y..."

(matika for the win)

***

Fyzikář: "Kde naleznout v okolí draslík?"

*třída mlčí*

Fyzikář: "Prosimvás, v hnojivech máme draslík!"

SK: "Hnojiva nejím, je to v klidu."

***

Mad: *čte zadání* "...vzniklo rozředěním 65% roztoku skalice modré 305 litry vody?"

Spolužák: "Skalice modrá... není to náhodou modrá skalice?"

Třídní: "Tohle někdo zapište..."

(už se stalo, děkovat netřeba)

***

Třídní: "...možná sem v prváku přijdou z jiných tříd-"

ŠD: "Uprchlíky nepřijímáme!"

***

Fyzikář: *mele o tom, kde nám hrozí nebezpečí radiace*

*hodina skončí*

KM: "Takže co jsem si zapamatovala z této hodiny: Pracujte v jaderné elektrárně! Nebuďte letuška!"

(až mě skoro mrzí, že jsem tu hodinu prospala...)

***

Úča: "Jakou knihu napsal Karel IV.?"

PV: "Meinkampf?"

***

Úča: "Jak se tomu říká... tady ta loď, a jsou na ní letadla..."

PV: "Že by letadlová loď?"

(dějepis for the win)

***

Úča: "Už jsme si nahlásili písemku?"

ZK: "Jo, 4.2!"

Mad: "Ehm... chtěla jsi říct 24.2."

KM: "2017."

***

Třídní: "Co tam děláš tou rukou pod lavicí?"

Mad: *hlasitým šepotem* "Si tam honí..."

Třídní: "Ne, to bych odtud viděla."

***

AU: "Jak se jmenovala ta knížka, co jsme měli přečíst do angliny?"

MD: "A k*rva."

Mad: "Wow, super název... nebylo to náhodou zfilmovaný?"

***

(po půlhodinovém výtlemu nad tím, že naše dějepisářka použila slovo "bagančata")

PV: *paroduje dějepisářku* "Miláčku, kup mi prosím nová bagančata!"

ŠD: "Úplně nové, model z roku 1918... kolik v tom zemřelo vojáků? Jenom dvanáct? To je skvělé!"

MD: "A ta krev se smyje..."

***

Třídní: "Máme novou houbu na tabuli! Že je to super?"

KM: "Jo, je to skvělý."

Mad: "Ta ironie v tom hlase..."

Třídní: "Počkat, ona to nemyslela vážně?"

***

Třídní: "Takže, požadavky k zasedáku?"

Mad: "Já chci židli!"

AU: "Aby měl v 34 lidech každej židli? Co si sakra myslíš?"

AK: "Já mám právo sedět!"

***

(hodina zeměpisu)

Mad: "Dálnice D9 skutečně existovala, ale někdo ji zbořil! Určitě nějaký paskřivec!"

ZK: "Přestaň ničit ty dálnice!"

Mad: "Ale mami!"

SK: "No dobře, ale tahle už je poslední!"

***

Mad: "Nechcete mě adoptovat?"

ZK: "Co myslíš, adoptujem ji?"

SK: "Vypadám snad jako nějaká dobročinná činnost?"

***

Mad: "...no tak vidíš!"

Spolužačka: "A co mám zas vidět?"

Mad: "Nic! Já jen říkám, že vidíš!"

***

Úča: "Takže za zapomínání úkolů budu dávat cvičení na známky!"

Spolužák: "To abych si začal dělat úkoly v tramvaji..."

***

(Na obědě)

(f)KS: *nalije spolužačce do polívky kafe* (běžná aktivita u oběda)

Mad: *urychleně opustí stůl, aby to nebylo na ni*

Spolužačka: *jde žalovat učitelce*

Úča: "Tak kdo vylil to pití do polívky? Ty?"

(f)KS: "Já ne."

Úča: "Tak kdo? Mad?"

(f)KS: "Ne."

Úča: "Tak kdo teda?"

(f)KS: "Já..."

Úča: "Tak hlavně utři tu sodovku!"

(f)KS: "Sodovku klidně, ale to kafe ať si utře ona."

***

Spolužák: "Paní profesorko, já nemám židli."

ŠD: "Tak za pět!"

AU: "Omluvte mě, já jsem si doma zapomněl židli..."

***

Úča: "...spojky vylučovací!"

Spolužák: "Nebo, anebo, buď..."

(f)KS: "Paní profesorko, zas tady máme myš!"

***

Třídní: "Jak rozeznáš líh od vody?"

Mad: "Tak ochutnáš..."

***

Třídní: "Takže si zkontrolujemem papíry, opravujeme jinou pastelkou..."

AK+SK: *vyplňovaly tužkou*

Třídní: *říká výsledky*

SK: "Do háje, chyba!"

AK: "Nikdo se nedívá, gumuj!!!"

***

Úča: "Přestaňte tam jíst!"

Mad: "Snad si nemyslí, že budeme jíst o přestávce?"

(f)KS: "Co je to za blbost?"

***

AK: "A proč furt paroduješ Padesát odstínů šedi, kdyžs to ani neviděla?"

SK: "Tak víš jak, široký spektrum barev."

***

Úča: "A proč jsou ropuchy ohrožené?"

Mad: "Protože je lidi líbaj a ony se proměňujou na prince!"

(zemák)

***

Úča: "Jaktože nevíte? Vždyť vodstvo už máme za sebou!"

Mad: "No, a za 3!"

(zase zemák)

***

Úča: *na mě* "A čti nahlas!"

Mad: "POZOROVALA JSEM VČELU, JAK SÁLA NEKTAR! Z KYTKY!"

Úča: *naštvanej pohled"

Mad: *nevinně* "Bylo to dost nahlas?"

ŠD: (sedí přede mnou) "Já to neslyšel!"

(hodina čežťyny)

***

(čéjina, o mluveným projevu o psovi)

Úča: "...takže příště si ještě jednoho nebo dva pejsky vyzkouším."

AU: "Ještěže jsem člověk."

***

Fyzikář: "Když si seženete mikrovlnku, rádio a půjdete s tím ke kontejneru-"

SK: "Ehm, kolik si jako myslíte, že mám kapesný?"

***

SK: "Mamka mi jednou na výletě svěřila mapu."

Mad: "A zabloudili jste, nebo jo?"

(kdo by na fyzice dával pozor...)

***

Fyzikář: "Odteď už vám nebudu nic diktovat!"

o tři minuty pozdějc

Fyzikář: "Takže, napište si..."

***

Fyzikář: *ukazuje nám jakejsi motor* "Co to je?"

AK: "Větřák!"

KM: "Pí*ovina."

(hodina fyziky)

***

(Na obědě)

KM: *přijde ke stolu o čtvrt hodiny pozdějc, lebo musela stát ve frontě dlouhé jak něco*

Mad: *koukne na ni*

KM: "Nic neříkej!"

***

(Pořizuju rozhovor se svou třídní)

Třídní: "Ježišmarja... to je teda těžká otázka..."

Mad: "No však zatím to šlo podezřele rychle."

***

Mad: "Já souhlasím se Zuzkou!"

SK: "Já souhlasím proti Zuzce!"

(fyzika, aneb my ten obvod zapojíme...)

***

Úča: "Když někoho milujete, tak?"

Mad: "Já nevím, já ještě nikoho nemilovala."

***

(čežťyna, probíráme Shakespeara)

Úča: "A ten kůň tam hraje jakou roli?"

Mad: "Ehm... dopravní prostředek?"

Úča: *ignoruje mě* "A proč se tam píše o tom, že jde pomalu?"

Mad: "Protože není natankovanej!"

***

(Hodina hudebky)

(f)KS: *listuje zpěvníkem a čte názvy písniček* "Prídi Jano* k nám?"

*podíváme se po sobě*

Mad + (f)KS: *unisono* "No, radši nechoď."

(*Jana není zrovna naše největší kámoška.)

***

Spolužačka: *na mě* "Chcípni! Fakt už chcípni!"

Mad: "A kdo seš jako ty, abych mi nařizovala chcípnout? Ještě ke všemu když se mi nechce!"

(Aneb máme nejlepší těláky)

***

Úča: "BOŽE!"

Mad: "Volal mě někdo?"

(Hodina zemáku)

***

Úča: "Jak vy na mě, tak já na vás!"

AK: *šeptem* "A my vám snad dáváme písemky?"

(Hodina zemáku)

***

"Rybník je špinavý jako moře po ropné havárii."

(Básnické vyjádření AU)

***

(Hodina chemie)

Třídní: "Takže vzorec první rovnice je...?"

AK: "Já ještě ani nezačla psát!"

Mad: "Já ještě ani nevytáhla sešit!"

EV: "My máme chemii?"

***

 "Já bych to nosila, i kdyby to bylo prase, hlavně že je to želva."

(Prohlášení o náhrdelníku, AK)

***

(Slohová práce - úvaha z pozice stromu)

"Stejně ze mě bude v budoucnosti toaleťák, nebo minimálně nějakej stolek, tak nevím, co řešíme."

(SK)

***

(Rozdávání vysvědčení)

Třídní: "AK - s vyznamenáním!"

Mad: "Ts, chyba tisku."

AK: "No že jo, mám mít samý!"

***

SK: "Máš už nějaké kamarády?"

Mad: "Představ si, že jo. Ovšem představováním to končí."

***

(Hodina čežťyny)

Úča: "Řekni větu nevalenční!"

ŠD: "Prší."

Úča: "Ale ono neprší."

ŠD: "No za to už já ale opravdu nemůžu."

***

(Hodina informatiky)

KM: "To není fér, já už chci programovat!"

Mad: "Nemáš ty náhodou problém pojmenovat složku?"

***

(Hodina hudební výchovy, po poslechu jakési skladby)

Úča: "Tak, co se v této skladbě dělo?"

Mad: "No nějakej týpek tam hrál na klavír."

***

Třídní: "Já mám být jako vaše máma!"

Mad: "Neví někdo, proč mi vlastní matka nasolila trojku z písemky?"

***

Úča: "...no a v závěru bude?"

Spolužák: "No... úvod?"

(Hodina jasika čežského)

***

MD: "Třetí říše padla včera. Zítra začne čtvrtá!"

Mad: "A dnes je jako tři-a-půltá?"

***

Úča: "... a pokračujete cvičením 2 na straně 33."

Mad: "Jéžiš..."

*o deset minut pozdějc*

Mad: Hej to není možný, já udělala skoro celý cvičení!"

KM: *rádoby překvapenej pohled* "To si děláš!"

Mad: "Pomoc! Posedl mě Bůh!"

MD: "No, to máš za ty Ježíše:"

(Hodina jasika čežského)

***

(Hodina matematiky)

Třídní: "Takže všichni ví, proč vytýkáme?"

Mad: "A proč to nemůžu vykrátit?"

Třídní: "Protože tady není brambora! *ukazuje na krát* Tady je součin!"

MD: "Co je součin?"

*třída lehá smíchy*

Mad: *pokračuje v obhajovní svého postupu* "No ale kdybych to udělala krácením, taky mi to vyjde!"

Třídní: "Ale tady není brambora!!! Pro některé součin, že, pane? *obrátí se na spolužáka*

Mad: "Mě je jedno, že tam není brambora! Já to chci krátit!"

Třídní: "Ale to nejde! Tady je totiž křížek (plus), to je jakási zdechlina! A ty se nekrátí!"

*Mad lehá smíchy, spolužák taky*

Jinej spolužák: "Ale tamhle krát nebylo!"

Třídní: *už neví, jestli se smát nebo křičet* "Tak si to tady domysli! To tu bramboru mám kreslit ještě větší?" *nakreslí puntík pomalu větší než číslice*

Mad: *brečí smíchy, směje se jak retardovanej lachtan*

(Zdržování lvl Mad aneb Krátí se jen brambory, zdechliny a klacky NE! - a navíc jsou to kazipočítači!)

Dovětek - to chci vidět, jak s touhle teorií napíšu test.

Dovětek dva - mám za dva. Hell yeah, ať žijou brambory!

***

—————

Zpět


Diskuze: Ze školičky

Datum: 04.12.2016

Vložil: Sof

Titulek: Pecka!

Tak tohle je fakt boží!! Smála jsem se celou dobu, a kdybych vyjmenovala ty, který se mi líbily, zkopírovala bych asi celek článek, bylo to boží!! Fakt pecka!

—————

Datum: 04.12.2016

Vložil: Mad

Titulek: Re: Pecka!

Musím vyřídit kamarádům a učitelům, že jejich hlášky slaví úspěch :D

—————

Datum: 17.12.2015

Vložil: Jaaaaa

Titulek: Bla bla Bla Bla......

Já i zapomel židli

—————

Datum: 23.11.2015

Vložil: Kamil (tzv. ,,Jedinný´´)

Titulek: Bramborýýý!!!

Já osobně je sice lajkuju,
ale Mark Watney je osobně nenávidí. :D

—————

Datum: 20.09.2015

Vložil: adeslin

Titulek: vtipy

ahoj,
ty vtipy jsou moc super!
pokračuj

—————



Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode